Tel: +982188645264

logo of rasam polymer nami

حضور شرکت  دانش بنیان رسام پلیمر نامی در نهمین نمایشگاه بین المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته تهران 1401

 

در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران محصولاتی نظیر کیف، کفش، زیره، پاشنه، چرم، چرم مصنوعی، محصولات چرمی، چسب، فوم، مواد شیمیایی و ماشین‌آلات وابسته از جمله محصولاتی هستند به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها، شرکت ها و کارگاه های ایرانی و خارجی محسوب می شود. یافتن بازارهای جدید ، ارائه پتانسیل ها و توانمندی های صنعت چرم ، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری های روز ، ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت چرم، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دلایل اهمیت نمایشگاه صنعت چرم تهران

چرم از گذشته در جهان جزو کالاهای لوکس محسوب می شد و کماکان هم برندها و نام های بزرگ برای تولیدات خود از چرم استفاده می کنند. امروز ایران جزو ٣ کشور اصلی در تولید پوست و صادرکننده محصولات نیم ساخته است و یکی از بزرگترین تامین کننده های صنعت دباغی در جهان در بحث چرم سبک محسوب می شود.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه کیف، کفش و چرم امپکس تهران :

– کیف
– کفش و صنایع وابسته انواع محصولات و تولیدات چرمی شامل کیف های مختلف اداری، زنانه، مردانه
– انواع کفش های چرمی مردانه و زنانه
– انواع ماشین آلات تولید محصولات صنعت چرم
– محصولات لایه چرمی
– انواع لباس های چرمی
– انواع چرم گاوی
– چرم اشبالت
– چرم میشی
– چرم گوسفندی
– چرم بزی
– چرم مصنوعی
– انواع دستگاه های لیزری
– دستگاه پرس
– دستگاه های جین زن
– انواع ماشین های دوخت
– و دیگر صنایع

nami company exhibition in tehran 2023
نمایشگاه محصولات
shadi hemati in tehran exhibition 2023