Tel: +982188645264

logo of rasam polymer nami

شما میتوانید برای همکاری و خرید مواد پیو نامی و تماس با دپارتمان فروش با سامانه ی تلفنی 02188645265 تماس حاصل فرمایید و یا از صفحه ی تماس با ما درخواست تماس کارشناسان و مشاوران شرکت با خود را مطرح نمایید همچنین میتوانید برای درخواست استخدام در گروه صنعتی نامی از صفحه ی سرمایه ی انسانی همین سایت در خواست خود را مطرح نمایید.

با تماس با کارشناسان دپارتمان فروش و مکالمه ی اختصاصی با کارشناسان بخش های کفشی ، فلکسی و ریجید در شعب مختلف میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

همراهی پیوسته و ثبت سفارش مجدد شما ، افتخار ماست و شما میتوانید با تماس اختصاصی با کارشناسان بخش فروش و ثبت سفارش خود و اعلام اتمام تسویه حساب با هماهنگی ایشان بازه ی زمانی ثبت سفارش بعدی خود را هماهنگ کنید.

شما میتوانید برای تماس با کارشناسان دپارتمان های فروش و خدمات فنی و آگاهی از انواع سرویس های پس از فروش ما از صفحه ی خدمات پشتیبانی همین سایت دیدن فرمایید.

این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ی هر هفته از ساعت 7 صبح لغایت 3 بعد از ظهر و پنجشنبه ها از ساعت 7 صبح لغایت 1 بعد از ظهر به غیر از ایام تعطیل رسمی مشغول به کار است.

سیاست ما بهبود سازی روابط با مشتریان است و مادامی که شما محصولات پیو نامی را ثبت سفارش میکنید تا زمان تولید محصول اولیه ی شما در کنار شما با انواع خدمات گسترده ی پس از فروش همراه شما خواهیم بود.