Tel: +982188645264

logo of rasam polymer nami

سی و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان با هدف نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات جدید در زمینه صنعت مبلمان، از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد . این نمایشگاه، فرصتی برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت مبلمان از سراسر دنیا برای تعامل و ارتباط با یکدیگر است.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان بسیاری حاضر خواهند شد. در این نمایشگاه، محصولات مبلمانی داخلی و خارجی زیادی در گروه‌های مختلف از جمله مبلمان اداری، مبلمان خانگی، مبلمان رستوران و کافی‌شاپ، مبلمان باغ و … به نمایش در خواهند آمد.

همچنین، در این نمایشگاه، محصولات جدید و نوآورانه در زمینه صنعت مبلمان، تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید مبلمان، مواد اولیه و تکنولوژی‌های جدیدی که در صنعت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد

این نمایشگاه، فرصتی برای تعامل و ارتباط با نمایندگان تجاری و شرکت‌های صادرکننده مبلمان در سطح جهانی است. این فرصت، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت مبلمان را قادر می‌سازد تا با کسب اطلاعات در مورد نیازهای بازار و تقاضا، به روز رسانی محصولات خود را انجام دهند و با پیشرفت صنعت مبلمان در سطح جهانی، توسعه و رشد خود را تضمین کنند و از همین رو رسام پلیمر نامی در این نمایشگاه به عنوان میزان و تامین کننده ی مواد اولیه ی انواع فوم های پلی یورتانی حضور پیدا کرد

به طور کلی، سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان فرصتی برای ارتقاء صنعت مبلمان در سطح جهانی است و می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت مبلمان در ایران شناخته شود.

 

نامی در نمایشگاه مبلمان
نمایشگاه مبلمان نامی
white logo
تمام حقوق کپی رایت برای رسام پلیمرنامی محفوظ است.